Saturday, June 5, 2010

CONGRATULATION TO MY BEST FRIEND-IKIN

Time ni dua2 family sedang berbincang..heheh seronok juga bila tengok dorang bergurau cakap..erk.betul ke ayat aku ehh...apa2 lah..hahahaha
Tengok la wajah2 ceria ikin saat bergelar tunangan orang...berseri2..wow tahniah sahabat..aku selalu doakan kebahagiaan ko...Wedding ko tahun depana nanti..aku datang ehh bawak hadia besarrrr punya..kuikuikui
Antara barang hantaran ikin & nizam..
Pose istimewa dari ikin & nizam...malu2 plak korang ehh..hahahahah
Amik gambo kenangan sebelum ikin sah jadi tunang orang...hehehe aku betul2 gembira ikin dah selamat..Sebelum balik tu...ikin bisik dekat aku..dia kata aku datang bagi dia kekuatan...i'll appreciate your word ikin...Sebab disaat2 aku susah..ko pun bagi aku kekuatan juga..kita saling nasihat menasihati..kan...aku harap..kita kekal sahabat selamanya..

No comments:

Post a Comment