Sunday, June 13, 2010

MAKAN2 KAT RESTAURANT CARABAO

Hari ni aku kuar makan dengan mydear dekat carabao restaurant..sampai sana pelayan dia bg menu..wow siap ada logo jalan2 cari makan lagi..hmm dalam hati..ye ke maria tunku sabri dulu penah datang makan sini??

Haaa bila sebut makan2 dengan mydear ni..macam biasa laa kitorang kalo order macam makan berlima..kuikuikui ada tomyam...ini wajib bg aku..sebab aku suka makan tomyam..lagi pun leh la buat kuah2..kang ada yang makan nasi tersekat2..pastu mydear suka makan ikan siakap.masak apa2 la..masam manis ke..3rasa ke..aku sampai skang dok konpius..masam manis & 3rasa tu aku rasa sama jer..xdak beza pun..ke aku ni main bedal jer...time2 lapar...

Pastu mydear order lagi sotong goreng..hmm memang kenyang gilerr la..air pun sedap..honey peach juice ke apa ehh..lupa plakk tapi sedap la air dia.. First bila sampai tempat ni..aku tengok seram jer..sebab nampak mcm gelapp..silap2 haribulan ada lakk yang ingat restoren ni tutp ke apa..sebab gelapp kan xnampak..

Bila dah masuk dalam..memang dah sah la..xbest la environmet dia..aku rasa macam suram jer.. Maybe sebab aku pergi time lunch kan..so memang xde orang lain pun tadi..aku dengan mydear je la..ntah2 kitorang memang first customer dorang..heheheh Aku ingat time malam2 mesti happening tempat tu la..mesti banyak lampu2..wow happening la..time2 mcm tu (tetiba aku rindu zaman blaja dulu..tetiap malam dok kuar makan kat kedai2)

So aku bagi 3bintang untuk carabou restaurant ni..heheh makanan dia agak sedap..dan boleh tahan la.. Next tempat aku nak try kedai dekat seberang jalan dia-banafee village..

No comments:

Post a Comment