Friday, June 4, 2010

CERITA HARI INI

Hai..hari ni baru ler berkesempatan nk berinternet...sambil2 baring lepak2 atas katil ku yang empukk ni...kuang3x...letih nyer.....

Hmm apa aktiviti aku dalam minggu ni ehh...pasal keje? hmm dah ler aku datang macam xde keje...hahahah keje ada..tapi ntah aku mcm malas2 nak buat..kuikuikui ala bende senang jer tu...kejap jer leh siap...lupakan la hal keje...tengok...xbanyak keje pun penat yang amat..

Semalam, rumah aku ada majlis kenduri tahlil..So banyak la makanan kat rumah aku ni..jiran2 tetiba semua baik hati...dok sedekah kuih muih...tambah plakk mak aku masak banyak lauk...hmm memang muai la dengan makanan.. haaa semalam gak aku keje tersangat la bosan sampai xleh handle...udah ler ngantukk..memang xble tahan la..Maka aku decide untuk hapday...jeng je jeng....

NAk balik rumah..mak aku ada kat rumah..huh..jahat x aku? kang free2 jer aku dengar ceramah dia...so aku pun call la kakak aku..apa lagi..persetujuan telah dicapai...aku hapday....tapau pizza...makan kat rumah dia..hmm sedap2 piza...si kecik jaja pun makan sekali...nyam2...=)
Sampai petang aku lepak sana...kol 530 baru gerak dari rumah dia..Memang gilerr la...aku belum pernah buat keje mcm ni sebelum ni..tapi skali skala ok gak...kita enjoyyyyy

Semalam 3hb, genap la 15bulan aku dengan mydear... Memang xsangka la dah setahun 3bulan hubungan kitorang...kalo budak kecik...dah start jalan da...hahahahha dear2...i love you...

Bulan ni gak roadtax keta aku mati...kopak lagi rm1000..hai...apa boleh buat...aku ingat nanti 21hb aku nak cuti..nak pegi bank pastu masuk produa jap..nak servis keta...dekat2 rm1000 lebih ni habis...kene jimat aku bulan ni nampak gaya nya...fuh geleng2

Pastu nanti 16june aku kene g Kl ada meeting..last meeting...harap2 semua berjalan lancar...

No comments:

Post a Comment