Wednesday, June 30, 2010

LAST DAY IN JUNE

Pejam celik pejam celik dah sampai hari terakhir bulan jun. Esok bulan julai da..dah berlalu setengah tahun 2010..Hmm buat aku terfikir,azam baru aku dah tercapai ke belum??
Erk, apa azam baru aku ha..kuikuikui nanti2 la fikir.

Aku setiap hari pergi keje guna highway plus.Nak ke senai kalo guna jalan biasa,sori la..xlarat aku nak lalu jalan yang under construction.pulak tu kene u-turn jauh lagi..memang hangin aku hari2 mcm ni..ha ha(skang pun dah berangin time datang keje..kalo lalu jalan biasa..tambah haru la nanti)

Orang kata kan, budi bahasa budaya kita..Tapi malangnyer ada satu petugas tol..(nama dia nadiah-ha siap nama sekali aku tau) Muka masam jer..hampeh toll, Aku memang bengang la kalo ter'masuk' laluan tol yang makcik ni jaga..Rasa nak sound je.'Awak kalo xnak senyum, jangan dok jaga tol la.Awak sesuai keje dengan barang. Sebab barang xde perasaan.Orang/Manusia ni berperasaan..' Eee nasib aku still leh kontrol lagi..Klao x memang selamber je dah kene sound si nadiah ni. Cuba la senyum sikit..Bagi salam ke..cakap terima kasih ke..Ni x..muncung je manjang..Ntah kenapa tah..Nak je aku g repot kat hotline plus suh benti kan jer pekerja mcm ni.Huh

Sejak aku beli keta, aku jarang guna sunshade.Bukan jarang la..aku ingat memang x pernah pun..Sekali sekala jer.Walaupun aku ada beli sunshade(siap cartoon2 lagi) tapi entah kenapa aku macam x berminat nak pakai laa kat keta aku. Sampai la lately ni aku ada macam notice sesuatu dekat atas dashboard aku..Aku rasa aku macam nampak plastik dia dah start meleding la..Siap boleh nampak gaya2 sink mark lagi..huh..Habis la..Xble dibiarkan lama ni..Terpakse la praktis pakai sunshade kat cermin depan. Walaupun benda2 mcm ni memang akan berlaku(ye la panas2 lama2 plastik meleding la) tapi diharapkan penggunaan sunshade ni dapat membantu la dashboard x panas sangat..

Alamak... Cite kegemaran aku dah terlepas setengah jam yang lalu..waaaa Layan 'gelora dihati sara' jap la

No comments:

Post a Comment