Saturday, June 19, 2010

SUSAH BTOL LA NAK APPLY KEJE GOV.


(picture dari google)

Hmm tension aku..Napa ehh susah btol nak apply keje gov...hahhaha.. Aku dah tersangat bosan ni keje kilang..kuikuikui..kalo dapat masuk gov, hmm bunyi mcm best jek.. Tapi still xde rezeki la.. Ada orang kata kene pakai cable..Ada lakk orang len kata memang mcm tu..kene tunggu bertahun.. barulah dapat peluang...Nampak gayanya sampai berjanggut la aku tunggu...

Sebab aku nak try apply keje gov ni..aku dengar banyak benefit jadi orang gov ni..boleh buat loan penuh dengan bank..hmm kalo g hospital gov senang sikit..pastu..hmm senang la..erk...ada gaya cam orang yg nak amik kesempatan ke aku ni??heheheheh

Kadang2 aku xfaham gak dengan prosedur nak apply SPA ni..tapi aku bantai jer la apply..Ye la, post yang kita apply..kadang2 candidate dia beribu riban...tu yang peluang tipis sikit kot..hmm..masak2 macam ni...sengit tu saingan...Xtau la aku nak kata apa...

Doa je la yang terbaik...=)

No comments:

Post a Comment