Sunday, June 6, 2010

SAGITTARIUS


Sagittarius Yang Berwawasan
Ciri Positif:
Orang yang lahir pada tarikh antara 23 November hingga 20 Disember dikatakan bernaung di bawah zodiak SAGITTARIUS, yang berlambang Pemanah. Anda minat belajar, bersikap optimis, kembara, kefahaman diri, berminda tinggi, mempunyai hati nurani, berpegang pada agama, psikologi, suka pada keseronokan, bijaksana, selalu ada tuah, gemar penerokaan dan ada pelbagai impian.

Ciri Negatif:
Walau bagaimanapun, ada kalanya anda berada dalam kecuaian, tidak mematuhi undang-undang, berada dalam kegelisahan, pembazir, terlalu menurut kehendak hati, tidak jujur dan tidak bertanggungjawab.

Kualiti Astrologi:
Anda termasuk dalam kategori berubah-ubah, iaitu mudah mengalami daya perubahan, daya penyesuaian dan daya keseimbangan. Dengan kategori berubah-ubah ini, anda adalah kreatif walaupun tidak selalu praktikal. Lambang-lambang yang termasuk dalam kategori berubah-ubah selain anda ialah GEMINI, VIRGO dan PISCES.

------------------------

Ada satu ketika aku dok sembang2 dengan kawan2 opis aku..Cerita pasal bintang2 la..ikut tarikh lahir..dulu2 masa aku budak2 aku suka na beli majalah remaja..yang ada tafsiran bintang2 ni..hahaha..hmm..aku jumpa artikel kat atas dalam satu blog ni..Tafsiran bintang aku..Suka2 jer search.. Pada aku..artikel2 mcm ni..Percaya jangan, Baca boleh..hihihi

--------------------------

DISEMBER
Sangat setia dan pemurah Bersifat patriotik Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa Bercita-cita tinggi Suka menjadi orang yang berpengaruh dlm organisasi Seronok didampingi Suka bercampur dgn org Suka dipuji, diberi perhatian dan suka dibelai Sangat jujur amanah dan bertolak ansur Tidak pandai berpura-pura Cepat marah Perangai yg berubah-ubah Tidak ego walaupun harga diri yang sangat tinggi Benci pada kongkongan Suka berlawak Pandai buat lawak dan berfikiran dgn logik

(rahsia bulan kelahiran mengikut kajian 25tahun Dr.Fadilah Kamsah)

No comments:

Post a Comment