Tuesday, June 29, 2010

BUKU LAGI..

Hari ni aku balik keje sempat lagi aku singgah jusco..haha Tension la..Sambil2 drive dok fikir barang apa nak dibeli..sampai kat sana..wow dari jauh nampak cantikk la pelamin2..Hmm rupanya ada pameran pengantin kot...Ntah apa la agaknya..Aku x tengok dekat pun tadi..sebabnya..haha aku still pakai baju keje..Eeeee malu la kalo nak g survey pakai baju keje..kuikuikui

Habis membeli..aku plan nak balik terus..tapi macam ada sesuatu menarik2 aku g kedai buku mph tu..Alamak..start da...(kan dah gaji...biasanya kalo gaji aku akan...hmmm membeli buku baru) So aku masuk jer..terus aku g rak2 novel...Wah..best nyer kalo kedai ni aku yang punya kan...Hari2 aku dok baca novel..erk..bukan novel jer...buku motivasi,buku masakan,jahitan,(ye ke ni)

Pilih punya pilih..AKHIRNYA aku beli gak 2 buku...Aku try cari gambar nk upload tapi kat google xde la..May be lenkali aku amik picture guna kamera. Hmm Bertambah la koleksi2 buku aku..wow satu side aku rasa seronok..satu side lagi aku bingung..kat mana lak aku nak letak buku2 ni..

Tempat dah x muat..haha pening2..Nanti bila ada rumah sendiri aku nak buat satu library la kuikuikui utk letak semua buku2 aku..wow weee wiiit...

Hmm memang penat la hari ni..xtau aku buat apa kat opis tadi..Docmentation banyak sgt kot...(cukup2 la tu..kang terlebih2 plak aku cite hal keje) Aku pun dah menguap banyak kali..Ni kalo baring confirm tertdo ni..Sebelum melalut..stop dulu la..haha sambung esok..

No comments:

Post a Comment