Tuesday, June 1, 2010

BILA RASA DAH PENAT..TAK LARAT NAK KATA APA2

First day in June...hmm hari ni aku rasa aku datang keje xde buat apa pun...=(
Aikk betul ke apa yang aku tulis ni??? Bukan ke aku kata aku xnak sebut pasal keje dalam blog ni..haii...terbabas la ni..nani2..apa dah jadi ni...

Macam biasa la, malam2 hari..bila badan dah penat berkerja..(ye ye jekk bekerja) malas nak cakap banyak2...lepas makan siap2..aku ingat nk dok layan tv..tapi rasa2 elokk kalo aku iron baju keje dulu..hmm keje kene pakai uniform..adoii aiii..ingat lagi dulu2..aku pernah kata aku suke kalo keje pakai uniform...senang..xpayah nk pk hari2 nak pakai baju apa..Tapi tengok la skang..pakai uniform tapi hari2 kene iron baju!! penat la..hahahha

Dah siap semua..kang bila baring aku tertdo plakk..aiii bila masa nak baca ketupat cinta ikin ni..alahai...terpakse la peram dulu hasrat nak beli buku baru mcm ni...=(

Sebab hari ni keje kat opis pun mcm xde sangat..jadinya aku tetiba rasa penat..kalo ada keje banyak kat opis..aku rasa penat gak...tapi penat yang bermakna...kuikuikui apa la yang ko merepekk ni labu...ntah le..ayat pun dah lintang pukang da..(tanda betul2 penat ni..hahahah)

12jun ni ada reunion budak2 sekolah rendah aku..hmm skang ni aku dok tengah fikir samaada nak pegi ke xnk..sebab siang tu aku dah janji dengan jiha nak pergi kenduri ihsan..nasib gak reunion tu buat malam....kalo aku ada kesempatan nak pergi..boleh la join..tapi realitinya...(tang ni memang kena betol dengan tagline blog aku-realiti x seindah fantasi) Aku x pasti la nak pergi ke x...Hmm lagipun tetiba aku rasa segan la plakk..Ye la sebab dah lama kan x jumpa...ntah la cemana dorang skang...xpe2 ada masa lagi nak pikir...

Sambil2 aku tulis ni aku dengar mp3 surah yaasin..hmm memang mp3 aku beli khusus untuk letak surah yaasin...sebab time2 aku xleh tdo ke..senang..sumbat jer earphone kat telinga..hmm dalam 10minit lepas tu confirm tertdo...bagus x petua aku??

Ok..time untuk iron baju...hahaha baju x iron lagi ni...yang aku tulis tadi tu planning jer...
Chow dulu..kuikuikui

No comments:

Post a Comment