Saturday, June 12, 2010

TULIS IKUT MOOD

Dulu lagi masa aku buat blog lama..aku memang suka na menulis..macam2 benda aku dok tulis..tapi bila aku buat blog baru ni..hmm aku rasa macam malas nak menulis..aku x kisah la ada orang baca ke x tulisan aku ni..sebab aku bukan pun reti sangat menulis..tengok la ayat aku ni..berbalik2 kuikuikui

Pada aku, nak menulis ni perlukan mood..Kalo mood ok, ha banyak la idea nak menulis..Biasanya aku anggap menulis ni umpama membebel..So apa2 yang aku x dapat nak bebelkan kat orang, aku tulis la...hahahah boleh macam tu??

Rasa nak menulis macam2 tapi kalo xada mood macam mana?? Dulu2 masa aku skola..kalo xde mood nak blaja..kata2 hikmat aku ialah 'Mood yang hilang, cari la' heheh tapi aku ingat memang xble pakai la kata2 hikmat ni skang..Masa dah berubah...=)

No comments:

Post a Comment