Sunday, June 6, 2010

ONE DROP PERFUME....

Lama dah aku plan nk post entry ni..heheheh tapi selalu nak tulis tu..xada masa...rutin sehari sangat sibukk la...(eleh belum kawen dah kata sibukk,nanti bila dah kawen lagi la...ngada2 je lebih..heheheh)

Aku nak tulis la..aku setakat ni berpuas hati dengan one drop perfume..Skang aku guna women set 5..Dulu2 kan aku selalu beli perfume ferragamo..kadang2 aku beli bodyshop...ada sekali aku pakai kenzo,pastu mydear bg aku lancome...hmm semua wangi2..semua aku suka...hahahha sebab aku suka wangi2 ni...aku rasa gembira bila hidu bau wangi..erk...Agak2 ada x orang lain mcm aku??

Lepas tu bila semua perfume aku dah habis...aku tetiba rasa nak cuba perfume baru..Lama gak la aku cuba try semua perfume tester kat mana2 shopping complex tu..Ntah mcm mn..Walaupun ada antara bau yang aku suka..tapi aku x teringn nak beli pun...walaupun disaat itu aku memang amat2 memerlukan perfume..waaaaa (ehh asal nampak macam terdesak sangat ni...confused...)

Tetiba survey punya survey..aku ternampak la one drop perfume ni..Adik aku penah cerita dia ada beli satu set...saja nak try..Komen dia-OK la...kita boleh dapat macam2 bau dalam satu kotakk.. Harga pun amat2 la berpatutan...Dan pun hmm tetiba terasa nak beli la kan....BIla aku beli dan start guna..komen aku plak...Aku sangat suke...Hmm sebabnya btol aku adik aku..aku boleh dapat macam2 bau dalam satu kotak..So dalam seminggu..aku boleh guna 5 wangian yang berlainan!!WOW best nyer..hehehehe

Da sebulan aku guna..tapi masih belum habis2 lagi...Hmm jimat2 pun jimat kan?..Hahah leh save sket duit..yeye jek..

No comments:

Post a Comment